keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Seepra

Eilen "illalla" lähdettiin vaan pyörimään ytimeen, kyllä helsinki on ihana kesäkaupunki varsinkin näillä säillä! Mun mielestä on ihanaa kun kaupunki herää eloon aina kesällä. Jeejee kaikki on vaan ihanaa, paitsi bussissa istuminen!



Mun yksi parhaimmista ystävistä on töissä espalla Leevi's coffeessa, joten suunnattiin sinne jädelle. Sorruin jäätelöön vaikka mulla alkoi uusi elämä maanantaina (taas kerran), johon ei kuulu herkuttelu ja roskaruoka paitsi välillä ja mikä on välillä sen päätän minä! :)

Ei tällä kuumuudella ja säällä tee mieli mennä sisätiloihin treenaamaan, joten töiden jälkeen fillaroin uimastadikalle ja takas + huikea 15 min uinti. Uimastadikka oli täydellinen pettymys sen suhteen että eihän sillä mitään voinut treenat siis uida matkaa, koska nopeiden uimareiden radalle en uskallaudu ja hitaiden uimareiden rata oli täynnä jos jonkinlaista pulikoijaa.
Mua myös ällöttää sen uimastadikan ja etenkin hietsun "mennään näyttäytymään"-tyyli, mä menen ainakin uimaan enkä patsastelemaan, mutta tyylinsä kullakin! Mulla ei vaan tulis pieneen mieleen mennä täydessä pakkelissa rannalle! Kyllä mäkin teininä meni, koska sillon ei vaan voi olla ilman meikkiä! :D I feel u.

Mulla on todella nuutunut olo, muttei oikeestaan yhtään kuuma.

puss, Fiffy

1 kommentti:

  1. elikkäs, tänne piti tulla "arvostelemaan" :)
    muuten ihan kivanolonen blogi ja tälläi, mut kuvat sais olla isompia ku noista ei oikee saa selvää. :) ulkoasu yksinkertanen, mutta ehkä vähän tylsä :< mut btw, oot ylinätti ! :)

    käy sanoo tännekki toki jotain:
    http://o-something.blogspot.com

    VastaaPoista