sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Uudet hiukset

Mä olin vielä vähän aikaa sitten niin vastaan kaikkea feikkiä (hiustenpidennykset, ripsienpidennykset, rakennekynnet jne.), mutta kuinkas kävikään. No viime torstaina mulle sitten iskettiin hiustenpidennykset päähän ja oon ainakin vielä erittäin tyytyväinen tähän uuteen tukkaan! :)
Uusi tukka näyttää tältä...


Pari asiaa mua jännittää näissä pidennyksissä a) jään ihan koukkuun ton paksuuden takia ja b) että nää pilaa mun omat hiukset täysin, mutta saa nähdä miten käy!
Olin muutes pari päivää ennen näiden laittoa ihan paniikissa, koska tuolla kaupungilla näkee niin monenlaisia pidennyksiä. Osasta paistaa sadan kilometrin päähän se että ne todellakin on tekohiukset ja sellanen oli mun pahin pelko, mutta turhaan pelkäsin!

Tää mun viimenen (vähään aikaan) vapaaviikonloppu on menny ihan kotona pyöriessä, tai no kävin mä leffassa ja kohta lähden kavereiden kanssa kokkailemaan, jei! :)

puss, Fiffy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti