Vaikka juhannus onkin mun mielestä ihan turha juhla, niin lähdin kuitenkin juhannuspäivänä grillailemaan ja viettämään iltaa muutaman kivan kanssa. Me juotiin skumppaa jossa oli 22 karaatin kultaa, et köyhät kyykkyyn! ;D

Grillimestari.


Ilta viileni ja piti lisätä vaatetta!
Päivänasu:- Topit, Gt
- T-paita, H&M
- Housut, Vero Moda
- Kengät, Nellys
- Huivi, VILA
Nää ninja-kengät on vaan niin söpöt ja ehkä kätsyimmät kesäkengät, joten täytyykin heti kuun vika päivä tilata ainakin yhdet lisää!
Nyt mä mässään, ja huomenna alkaakin sit neljän viikon duunipesti ja tietenkin säät lämpenee.. Ps. Viikon päästä sunnuntaina pitäis olla +30 ja aurinkoista, I LIKE!
puss, Fiffy
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti