sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Midsummer

Vaikka juhannus onkin mun mielestä ihan turha juhla, niin lähdin kuitenkin juhannuspäivänä grillailemaan ja viettämään iltaa muutaman kivan kanssa. Me juotiin skumppaa jossa oli 22 karaatin kultaa, et köyhät kyykkyyn! ;D

Grillimestari.

Ilta viileni ja piti lisätä vaatetta!
Päivänasu:
- Topit, Gt
- T-paita, H&M
- Housut, Vero Moda
- Kengät, Nellys
- Huivi, VILA


Nää ninja-kengät on vaan niin söpöt ja ehkä kätsyimmät kesäkengät, joten täytyykin heti kuun vika päivä tilata ainakin yhdet lisää!

Mulla on vauvajalka ja pidän siitä, paitsi sillon ku pitää löytää jotkut tietynlaiset korkkarit! :)

Nyt mä mässään, ja huomenna alkaakin sit neljän viikon duunipesti ja tietenkin säät lämpenee.. Ps. Viikon päästä sunnuntaina pitäis olla +30 ja aurinkoista, I LIKE!

puss, Fiffy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti