maanantai 28. kesäkuuta 2010

One size

Mä oon ihan koomassa ja syy siihen on la-su välisen yön valvomiset. Eilen ei tuntunu missään, mutta nyt tuntuu... Yök, ällöttävää en haluu tulla vanhaks ja väsyneeks kurpaks, joka ei jaksa jorailla kolmeen ja mennä kymmeneksi töihin! Kyllä mä vieläkin oon aika kova mimmi bailaamisen ja töiden yhteen sovittamisessa, vaikka itse sanonkin. ;)

Nyt parit kuvat tältä päivältä. Naamaa ette nää, koska se näyttää tällä hetkellä suoraan sanottuna petolinnun pepulta, joten säästän kaikki sydänkohtaukselta!

Päivänasu on tylsääkin tylsempi.
- T-paita, One Way
- Shortsit, H&M
- Paksumpi käsikoru, Accessorize
- Ohut käsikoru, Stockmann
- Kaulakoru, Stockmann
Mä oon ollu tahtomattani ostolakossa, koska rahaa ei yksin kertasesti ole ihan liikaa! Sunnuntaina iski kuitenkin kynsilakkahimo ja suuntasin töiden jälkeen Citymarkettiin shoppailemaan.

Ostin ton lakan siihen tarkotukseen että olisin taiteillu itselleni leopardi kynnet niinkun yhdessä blogissa opastettiin, mutta toi lakka oli ihan liian vaaleeta siihen tarkotukseen joten lakkasinkin koko kynnet. Lakka on Lumenen Natural code sarjaa ja väri 25 (Little miss). Aivan ihana väri (joka ei kylläkään kuvassa pääse oikeuksiinsa).

ALEALEALE!!
Mä oon tosi huono ostamaan mitään alennusmyynneistä, mutta tällasen löysin tänään.

Pehmeetä lörttö kangasta.

Ihana iso one size paita Lindexiltä hintaan 7,50€. Tykästyin tohon väriin joka on söpö ja korostaa kivasti rusketusta jos sellasta siis olis. Toi tullaan varmasti näkemään mun päällä useasti tänä kesänä yhdistettynä valkosiin shortseihin. Vielä kun löytäis jonku kivan ohuen vyön (valkonen tai musta) joka menis mahdollisesti kaks kertaa vyötärön ympäri ni olis bueno!

Mun oli tarkotus mennä tänään salille, mutta huomenna sitten?! Tänään on kyllä pakko treenailla himassa ja pikku kävelylenkki ei tekis pahaa!

xoxo,
Fiffy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti