Mä oon ihan koomassa ja syy siihen on la-su välisen yön valvomiset. Eilen ei tuntunu missään, mutta nyt tuntuu... Yök, ällöttävää en haluu tulla vanhaks ja väsyneeks kurpaks, joka ei jaksa jorailla kolmeen ja mennä kymmeneksi töihin! Kyllä mä vieläkin oon aika kova mimmi bailaamisen ja töiden yhteen sovittamisessa, vaikka itse sanonkin. ;)
Nyt parit kuvat tältä päivältä. Naamaa ette nää, koska se näyttää tällä hetkellä suoraan sanottuna petolinnun pepulta, joten säästän kaikki sydänkohtaukselta!
Päivänasu on tylsääkin tylsempi.
- T-paita, One Way
- Shortsit, H&M
- Paksumpi käsikoru, Accessorize
- Ohut käsikoru, Stockmann
- Kaulakoru, Stockmann
Mä oon ollu tahtomattani ostolakossa, koska rahaa ei yksin kertasesti ole ihan liikaa! Sunnuntaina iski kuitenkin kynsilakkahimo ja suuntasin töiden jälkeen Citymarkettiin shoppailemaan.ALEALEALE!!
Mä oon tosi huono ostamaan mitään alennusmyynneistä, mutta tällasen löysin tänään.


Pehmeetä lörttö kangasta.
Mun oli tarkotus mennä tänään salille, mutta huomenna sitten?! Tänään on kyllä pakko treenailla himassa ja pikku kävelylenkki ei tekis pahaa!
xoxo,
Fiffy
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti