Mä myönnän et nyt kyllä pikkasen äsryttää olla töissä, ku ulkona on noin mahtava sää! Ei muuten, mutta kun töiden jälkeenkään ei pääse nauttimaan auringosta, koska on PAKKO mennä treenaamaan. Miksi mä en voi pysyä timmissä kunnossa auringossa maakaamisella ja jäätelön mussuttamisella, epistä! :(
Nyt jatkamaan töitä, heipat!
puss, Fiffy
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti