perjantai 9. heinäkuuta 2010

Athens

Mun uudet rakkauskengät, LOVE IT!



Mä en ymmärrä miksi kaikki naiset ei käytä korkokenkiä edes juhlissa/juhliessa. Mä kävelisin joka päivä korkokengissä jos jaksaisin aina olla niin hienona tai jos se ylipäätään olis mahdollista. Juhlimaan lähden todella harvoin ilman korkkareita, jos koskaan. Mun mielestä naiselle vaan kuuluu korot ja mitä korkeempi sen parempi. ;) Ne kahden sentin mummokorot voi unohtaa (yök)!!!

Ps. Sain itteni ylös lattialta ja treenasin (15min lenkki + lihakset). Nyt suihkuun ja iltapalalle, heippa!

-Fiffy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti