perjantai 9. heinäkuuta 2010

Ei jaksa

En jaksa kirjottaa, oikeestaan en jaksa tehdä mitään tällä helteellä! Miksi mulla ei nyt voi olla vapaata? Tykkäisin tästä säästä ihan hirmusesti jos vaan saisin loikoilla päivät pitkät uimastadikalla toi jossain, mutta ei mulla on töitä.

Eilinen kaatosade oli jotain täydellisyyttä ja ulos oli päästävä juoksemaan pahimmalla sateella, tietenkin. Sade sai mut hymyilemään!

10 minuutin juoksulenkin jälkeen näytin tältä...

Just nyt mulla on sellanen olo että mähän en tästä lattialta nouse. Kumpa tää päänsärky edes menis ohi :(
Huomenna heti aamusta nokka kohti LAHTEA ja Summer Up!!!

puss, Fiffy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti