torstai 1. heinäkuuta 2010

Päivä ennen tätä päivää

Eilen lähdin töiden jälkeen vanhempien mökille juhlimaan äidin ja Ellan synttäreitä. Sää oli mitä parhain ja naama kiiltää joka kuvassa, ei niin kiva, mutta menköön! :)
Mulla oli päällä kesän ehdoton suosikki valkonen Vilan "mammamekko", tykkään sen ilmavuudesta ja siitä kun se ei kiristäpurista. Mulla on ainakin helteellä ihan mielettömän turvonnu olo ja tuntuu että kaikki vaatteet kiristää ja ahdistaa. Ehkä helle ei ole ainoo syy, voisinko syödä vähän vähemmän? Kohta oon sellanen 200 kilonen sinivalas! Nice, NOOOOT!

Pari kuvaa eiliseltä mökkireissulta

Helle uuvuttaa ja mulla on tyhmän pituset hiukset (toivottavasti asia korjaantuu pian)!

Toinen synttärisankari, ihana Ella 5v.!

Mitähän sitä tänään keksis Lintsille, salille treenaamaan vai mitä?

puss o kram, Fiffy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti